x
Sıkça Sorulan Sorular

ÜYELİK

NASIL ÜYE OLABİLİRİM?

Yeni üyelik oluşturmak için ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan "Üye Ol " butonuna tıklayınız. Gerekli bilgileri doldurmanız ve kaydet demeniz yeterli olacaktır.

ŞİFREMİ UNUTTUM NE YAPABİLİRİM?

Şifremi unuttum butonuna tıklayarak, hesabınıza kayıtlı e-mail veya telefon numaranıza ulaşan onay kodunu girerek şifre yenileme işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

SİPARİŞ

SİPARİŞİMİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM?

Üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” “Siparişlerim” bölümünden siparişinizin durumunu öğrenebilir, “Detay için tıklayınız” bölümünden kargoya ait bilgilere ulaşabilirsiniz.

SİPARİŞİMİ NASIL İPTAL EDEBİLİRİM?

Siparişinizin hazırlık aşamasında üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım” kısmından sipariş iptali sağlayabilirsiniz. Aynı anda 444 8 828 danışma hattımızı arayarak sipariş iptali ile ilgili bilgi vermeniz gerekmektedir. Siparişinizin faturası kesilmiş ise siparişiniz tarafınıza ulaştığında teslim almadan iade edebilirsiniz.

ÜYE OLMADAN SİPARİŞ NASIL VEREBİLİRİM?

Üye girişi yapmadan hemen al seçeneği ile sipariş oluşturabilirsiniz.

SİPARİŞİMDE DEĞİŞİKLİK YAPMAK İSTİYORUM NE YAPMAM LAZIM?

Siparişinizi oluşturduktan sonra sipariş içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır, çıkışı sağlanmamış siparişinizi sipariş iptali kısmından iptal ederek yeni siparişinizi oluşturabilirsiniz. Çıkışı yapılan siparişinizi teslim almadan iade edebilir yeni sipariş oluşturabilirsiniz.

KARGO VE TESLİMAT

SİPARİŞİM HANGİ KARGO ŞİRKETİ İLE GELECEK?

Sipariş teslimatınız Sürat kargo şirketi tarafından sağlanacaktır.

KARGO ÜCRETİ NE KADAR?

300 TL ve üzeri alışverişlerde ücretsiz kargo ile çalışmaktayız, 300 TL altı alışverişlerde, kargo bedeli 50 TL olarak sipariş tutarınıza eklenecektir. 

ÜRÜN KARGODAN HASARLI ÇIKTI NE YAPMAM LAZIM?

Kargo size ulaştığında pakette yırtılma ezilme ıslanma vs. bir durum söz konusu ise kargoyu teslim almayınız ve kurye görevlisine hasar tespit tutanağı tutturunuz, kargoyu teslim aldıktan sonra ürünlerin hasarlı olduğunu fark ederseniz dış ambalaj dahil ürünleri fotoğraflayıp bilgi@tatshop.com adresine mail atabilir iletişim formu sayfasından fotoğrafları bizimle paylaşabilir veya 444 8 828 danışma hattımız aracılığı ile bizimle iletişime geçebilirsiniz, temsilcimiz konu ile ilgili sizi bilgilendirecektir.

TESLİMAT SÜRESİ KAÇ GÜN?

Siparişinizin çıkışı sağlandıktan sonra kargo firması 3 ila 5 iş günü içerisinde kargonuzu teslim edecektir.

KARGOM GELDİ FAKAT EVDE YOKTUM NE YAPMAM LAZIM?

Siparişiniz adresinize geldiğinde adreste yok iseniz kargonun kurye görevlisi adresinize ihbar notu bırakmalıdır, ihbar notu bırakılan şubeden kargonuzu 3 iş günü içerisinde teslim almanız gerekmektedir alınmayan kargolar tekrar tarafımıza iade edilecektir kargonuz bize ulaştığında iade işlemleri yapılacaktır.

Kargo ile ilgili bir probleminiz var ise 444 8 828 numaralı danışma hattımızı arayarak müşteri hizmetlerine bildirmeniz gerekmektedir.

İPTAL, İADE, DEĞİŞİM

İADE EDECEĞİM ÜRÜNLERİ HANGİ KARGO FİRMASI İLE GÖNDERMELİYİM?

İadenizi anlaşmalı olduğumuz Sürat Kargo firmasının en yakın şubesine giderek veya Sürat Kargo web sitesinden kurye talebinde bulunarak iade işleminizi sağlayabilirsiniz.

İADE İŞLEMİNDE KARGO ÜCRETİ KİM TARAFINDAN KARŞILANMAKTADIR?

İade sürecine uygun olarak yapılan tüm iade işlemlerinde kargonuzu Sürat Kargo ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz, kargo bedeli firmamız tarafından karşılanmaktadır.

İADEM SİZE ULAŞTIĞINDA PARA İADE İŞLEMİ NE ZAMAN SAĞLANACAKTIR?

İadeniz firmamıza ulaştığında ürünler iade koşulları doğrultusunda tarafımıza ulaşmış ise iade işlemiz başlatılır, iadeniz onaylandığında toplam para tutarınız kredi kartınıza iade edilir, ödeme şekliniz kapıda ödeme olarak seçilmiş ise bizimle paylaşacağınız ıban numarasına para iadeniz sağlanır. Bu süreçte 444 8 828 numaralı danışma hattımızdan aranarak tarafınıza bilgi aktarımı sağlanacaktır.

ÖDEME ŞEKLİ

KREDİ KARTI GÜVENLİĞİNİ NASIL SAĞLIYORSUNUZ?

Garanti Bankası 3D Secure güvenli ödeme sayfasını kullanıyoruz, kredi kartı bilgilerinizi hiçbir şekilde sistemimizde kayıt altında tutmuyoruz.

3D SECURE –GÜVENLİ ALIŞVERİŞ- NEDİR?

Web siteleri üzerinde kredi kartı ile yapılan ödemelerde kart sahibinin kredi kartı güvenliğini sağlamak için bankalar ile firmaların yapmış olduğu ortak çalışma sistemine 3D Secure denir. 3D Secure ile yapılan ödemelerde, ödeme aşamasında banka tarafından açılan sayfada kart sahibinin bankada tanımlı olan telefon numarasına sms yönlendirmesi yapılır ve onay alınır, güvenli ödeme gerçekleşmiş olur.

SİTENİZ GÜVENLİ Mİ?

Sitemiz kredi kartı ile yapacağınız tüm alışverişlerde SSL sertifikası ile korunmaktadır, kredi kartı bilgileriniz şifrelenerek iletilmektedir, kart bilgileriniz sistemimizde kayıt altına alınmamaktadır.

KAPIDA ÖDEME SEÇENEĞİ VAR MI?

Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır, kredi kartı ile ödeme sağlayabilirsiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.